subota, 23. ožujka 2024.

NOLLIEFLIP I WALLIE



I tako, sat po sat, prođe još jedan radni dan.

Danas sam bio vrijedan, čitav dan sam radio dobro, pa se sad osjećam dostojnim nagrade po koju, evo, idem. 

S obzirom da sam ove sedmice bio veoma dobar, odlučio sam sebi dati jednu neobičnu nagradu, a to je malo alkohola i puno skejtanja. Inače se to dvoje ne spajaju, alkohol i sport, ali ja sam otkrio valja malkice, jedan ili dva pelinkovca da se skejter opusti i odbaci lažni stid.

Vidjećemo kako će ići večeras, a nadam se da će dobro. Volio bih naučiti switch flip kako Bog zapovijeda, a volio bih i trisiksti, pa kontam se pozabaviti s oboje. I ivicu ću derati, navalio sam se na grajndanje i želim ih naučiti sve, siguran sam da mogu.

Sretan sam što živim život koji nije toliko surov da u njemu ne bi bilo ljubavi. Moja ljubav je stvarna i zato se nadam još mnogim uspjesima na raznim poljima života.


***


Pišem ovo malko isprebijan, ali sretan kako odavno nisam bio, a zahvaljujući skejtu. 

Večeras me skejt slušao natprosječno dobro, pa sam tako uradio čak dva nova trika, za koji ne znam koji mi je draži. 

Prvi je nollie flip, moja tiha patnja još od rane mladosti, otkako sam vidio kako ga puca Ali Boulala, ali nekako ga nikad nisam mogao. 

Večeras sam uradio koji switch flip i svi su bili početnički ružni, ali dovoljno dobri da me inspirišu na probavanje nollie flipa, od kojih je jedan legao na šarafe. To je bilo tačno ono što mi treba, jer sad kad znam da mogu, više mi neće biti tako teško nakaniti se vježbati ga. 

Drugi novi trik koji sam sletio je wallie i to mi je bilo još draže od nollie flipa, jer u wallieu leži cijela nova dimenzija skejtanja. Sletio sam ga nekoliko puta i jedan sam uspio snimiti, ali tek ću da razvijam taj trik, tek sam ga sad zapravo skonto. 

Poslije toga smo se malo spuštali po Bjelavama i Jezeru, a kad sam pogledao na sat - četiri sata već skejtamo!

Tako je lijepo biti skejter u dane kao što je ovaj. Proljeće još nije počelo kako treba, a novi trikovi su već tu. Idući mjesec dolaze i nove Skate Sarajevo x Dropin daske, koje su zapravo moje standardne daske, zato što su twin tip. Biće ovo uzbudljiva godina, Bože samo zdravlja. 



***

Mislim da moram biti oprezan sa skejtom. Ne smijem pustiti da me zaludi i povuče u ostvarenje ekstremnih ideja. Flet, ivica, manji gepići, eto sada i zidići, to je sasvim dovoljno. Preživjeti što duže to nam je glavna misija svima, pa treba čovjek biti pametan i uživati u onome što voli s mjerom, a ne kao rob. 






Nema komentara:

Objavi komentar

Roman bez imena

  1. Odluku da postanem pisac donio sam jednog dana, poslije čitanja jedne smiješne knjige. Bilo je to nešto najsmješnije ikad što sam čitao...

Linkovi na postove