subota, 17. rujna 2022.

ZAPISI OSREDNJEG SKEJTERA 1 i 2

 1.


Danas na poslu slučajno sam uradio perfektan switch rock to fakie. Išao sam gore-dole, vozio se dok nisam zaboravio više da se vozim, i u jednom trenutku samo vidio kako mi noge izljeću iznad kopinga i skejt prelazi na drugu stranu, kucne od nju točkovima i vrati se natrag u rampu, a i ja na njemu. Toliko me to zaprepastilo da sam pao na ravnom dijelu. 

Sad znam da ga mogu, samo ne smijem o njemu nikako misliti, nego samo ući u rampu i voziti je toliko dok ono samo od sebe ne pođe brže, i onda dođe samo, moje je samo da stojim opušteno. 

. Poslije posla išlo se skejtati na Skenderiju. Otkako su na platou zamijenjene ploče izbjegavam gore skejtati, zato što su nove ploče kao neki šmirgl papir, po kom je nezgodno padati, a ubi i dasku i točkove, tri reverta, ode milimetar točka. Ipak u zadnjih nekoliko dana volim tamo skejtati, dobra stara Kocka, na kojoj je flet od debelih granitnih ploča, i dalje je među najboljim, ako ne i najbolji street skejt objekat u gradu. Jedna od šesnast Ivica na Kocki postala je predmet moje zanimacije otkako sam probao na njoj fs boardslide. 

Večeras smo je unaprijedili i sa jednom šperom, koja se naslonjena na Kocku pretvorila u stopostotnu šansu za wallie. Egzekutori smo bili Logan, Igac i ja, i fino smo se navolijali na kraju, a ja sam se jednom i slomio da valja, kad sam postavio šperu strmije nego što može podnijeti, ali nije mi ništa bilo pa je ispalo samo smiješno. 

Što se fs boarda tiče, bliži sam mu nego sinoć. Konačno sam skontao u čemu je stvar, ali mi još uvijek fali balans, nagnem se ili previše pa prokližem, ili premalo pa zapnem. Nekoliko puta nabacio sam ga i kako treba i to je bio dobar osjećaj. Da Sulja odnekud nije izvadio šperu i napravio od nje wallie, da sam ostao na front bordu, može biti da bih ga večeras imao i slećenog, ali nema veze, biće i to uskoro. 

Kad sam se vratio, skejtao sam još malo pred zgradom. Iskreno, čitava ulica, otkako su vječito popucale ploče zamijene glatkim asfaltom postala je pravo dobar skejt spot. Spuštati se s vrha ulice, preskakati šahtove i pucati bordslajdčiće na ispupčene ivičnjake, nije to uopšte loše. Da sam u mlađim godinama sigurno bih namazao i par stepenica koje su na tom putu, pa bih začinio svoju kućnu liniju i sa ponekim bs noseslideom ili bs crookedom. 


2. 


Danas kiša sjebala session. Da nisam preko dana malo proskejtao ispred radnje i na rampi, bio bi ovo dan bez skejta. Trotoar ispred šopa postaje sve interesantniji. Danas sam pičio po njemu bs noseslide i fs tailslide, već je solidno proklizalo, a vremenom će još i više. Neki dan sam spičio tu i flip bs noseslide, nije bio neki, ali opet srcu drag jer combo je combo. I danas sam probao, ali samo jedan, skroz promašen. 

Moje Cons starke definitivno su fuš. Sreća da su bile samo pet maraka, jer s tom cijenom to se još uvijek može smatrati dobrom kupovinom, iako se radi o obući ž kvaliteta. Vidio sam, doduše, i kad sam ih tek kupio da je koža sumnjiva i unutra uložak da je obični, tanki bez pjene, i ne pamtim ikad da me noga zabolila od obuće kao onog dana kada sam ih prvi put obuo, ali sam se nekako nadao da je to zato što su nove, još nerazrađene. Danas sam se uvjerio da sam s pravom sumnjao, jer čim sam povukao par olija, iz kože su ispali končići, znak skaja. I guma je mekana, ostavlja bijele tragove po gripu kao školska gumica. Nema veze, odskejtaće se i u njima, koliko-toliko, a i šta bi ti za pet maraka. 

Teško mi je palo kad sam vidio da počinje kiša. Ispočetka je djelovala nesigurno, tu i tamo poneka kap, nadao sam se da neće pasti, ali kako sam išao prema Akademiji postajala je sve jača, i na kraju pojačala toliko da mi je odmah izbila iz glave svaku misao o brzom sušenju. A baš sam bio raspoložen, i zato sam na putu kući bio jako ljut, jer osjećao sam se nekako prevareno. Još sam i sa anketa izašao ranije da bih skejtao, ali eto, ne dade se.

Kasnije sam sjedio u Zdravljaku i gledao skejt videje. Čim poklopim onaj front bord na Skendu, idem na flip front bord i onda bigflip front bord. Sve u meni osjeća da mogu, da se samo trebam jako potruditi. Sutra ako se mogne odoh da skinem taj front bord, pa onda iduće sedmice krenuti sa kombinacijama. Ove godine već sam sletio dosta toga što nikad prije nisam, a ako dodam tome i ovo troje, biće to jedna od najprogresivnijih godina moje skejt karijere. 

Danas je isto pao i switch flip, jedini koji sam i pokušao. Rekao sam sebi da ću svaki dan raditi bar po jedan, sve dok mi ne postane lak kao obični. Zbog njega su mi moje Conse koje to nisu postale veoma drage. 


Nema komentara:

Objavi komentar

SARAJEVO XVII STOLJEĆA ILI NAJNAPREDNIJI GRAD OSMANSKE EVROPE - PRVI DIO

Veduta Sarajeva XVII stoljeće, nepoznati autor privatna kolekcija N. V. Glavića 1. Krajem sedamnaestog vijeka Sarajevo je predst...

Linkovi na postove